प्रेरक प्रसंग

एक सन्त, धनी व्यापारीकाे घरमा आए । व्यापारीले सन्तकाे ठूलो सेवा गरे । सन्त सर्वसमर्थ थिए । सेवाबाट प्रसन्न भई उनलेे व्यापारीलाई भने "यदि चाहनुहुन्छ भने, म तपाईंलाई भगवानसँग भेट गराउन सक्छु ।"

व्यापारीले भने "महात्मन् ! म भगवानलाई भेट्न त चाहन्छु, तर अहिले मेरो छोरो सानै छ, उ ठूलो भएपछि जाओैंला नि !"

धेरै बर्षपछी साधुले फेरि आएर भने, "अब तिम्रो छोरो पनि ठुलो भयो, हिंड जाऔं ।" व्यापारीले जवाफ दिए "छाेराेको बिहे भैसकेकाे छैन, बिहे गरेर बुहारी घरमा आउँछिन् अनि जान्छु ।"

तीन वर्षपछि सन्त फेरि आए । बुहारी आँगनमा घुमिरहेकी थिइन् । सन्तले भने "अब त जाने बेला भयाे ?" उनकाे भनाइ थियोे "स्वामी ! मेरी बुहारी गर्भवती छिन्, नातिको अनुहार देखेपछी भने पक्कै जान्छु ।"

सन्त फेरि आउँदा व्यापारीकाे मृत्यु भइसकेको थियो । उनले ध्यानदृष्टिले हेरे, ब्यापारी गोरुको रूपमा सामान बोक्दै थियोे । सन्तले गोरुको कानमा भने "अब त तिमी गाेरु बनेका छाै, त्यसैले ढिलो नगरी भगवानलाई भेट्नुपर्छ हिँड ।" 

गाेरुरुपी व्यापारीले भने "म छाेराकाे याे पसलमा अहिले धेरै काम गर्दैछु । म यहाँ नभएको खण्डमा मेरो छोराले अर्को गोरु पाल्छ । त्यो गाेरुले खाना धेरै खान्छ र कम काम गर्छ । यसबाट छाेरालाई व्यापारमा घाटा हुन्छ ।"

सन्त फेरि आउँदा गाेरु मरिसकेको थियो । व्यापारी अहिले कुकुर भएर ढोकामा बसिरहेको रहेछ । सन्तले कुकुर रुपधारी व्यापारीलाई भने "अब त गएर भगवानलाई भेट।"

कुकुररुपी उसले भन्यो "सन्तजी ! मेरी बुहारीले हीरा र सुनका गहना कति धेरै लगाएकी छिन्, देख्नुभएको छैन ? यदि चोर आयो भने म भुकेर भगाउनेछु । म बिना कसले सुरक्षा गर्छ ?"

सन्त फर्किए । अर्को पटक आउँदा त्यो कुकुर पनि मरेर, छाेराकाे घर नजिकैको नालीमा भ्यागुताे बनेर कराइरहेकाे देखियाे । सन्तलाई ठूलो दया लाग्यो । उनले भने "अब भने तिम्रा दु:ख सकिए । अझै कति कुर्ने ! लाै हिंड जाओैं ?

यसपटक भ्यागुताेले रिसाएर भन्यो, "हे सन्त ! यहाँ बसेर दिनदिनै नातिनातिनालाई देख्न पाउँदा मलाई ज्यादै खुशी लाग्छ । संसारमा अरु पनि छन् नि ! भगवानसँग भेट गराउनु पर्ने मै मात्र हुँ र ?  तिम्रो अरु केही काम छैन कि क्या हाे ? किन मेरो मात्रै पछि लागि रहन्छाै ? अरु कसैलाई लिएर जाऊ न !" यसाे भनेर उ हिलाेमा घुस्याे ।

सच्चा सन्तहरू दयालु हुन्छन् । हाम्रो हितका लागि बारम्बार प्रयास गर्छन् । तर व्यापारीजस्तै स्वभावका हामी भगवानसंग नजिक हुने भनेर कुरा त ठूलाठूला गर्छाैं, तर माैका आउँदा माेहमायामा भुलेर चुक्छाैं ।

प्रस्तुति : मुरामि

Comments

Popular posts from this blog

पिता धर्मः पिता स्वर्गः ..... सर्वतीर्थमयी माता

भजन/श्लोक (भावानुवाद)

नियात्रा : बाघ बस्ने अँध्यारो गुफाभित्र पस्दा...